آیین تکریم و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 در محل سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 با حضور ، جناب آقای  امیری رئیس هیأت مدیره شرکت نفت و گاز پارسیان، مهندس هاشمی مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و مدیرعامل پیشین شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و جمعی از مدیران و مقامات محترم استان کرمانشاه و همچنین اعضای محترم هیات مدیره شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در محل سالن همایش های این شرکت برگزار شد.

مهندس هاشمی در این مراسم با اشاره به سه سال فعالیت پر فراز و نشیب در دوران تصدی شان، خاطرنشان نمود روزهای خوبی را در کنار هم و با همکاری هم سپری نمودیم و برای مشکلات راه چاره پیدا کردیم.

ایشان با اشاره به اینکه این توفیقات بدون لطف خداوند متعال و همکاری و همراهی تک تک شما امکانپذیر نبود افزود: آینده خوبی را برای پتروشیمی کرمانشاه متصورم و امیدوارم با همکاری با جناب آقای دکتر لطفی لاریجانی که از همکاران بسیار خوب ما در مجموعه و آشنا به صنعت اوره و آمونیاک هستند مسیر توسعه صنعت را جلو ببریم و انشالله به معنای واقعی با تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع پایین دستی و پارک های پتروشیمیایی “صنایع پتروشیمی کرمانشاه” ایجاد کنیم که موجب توسعه استان گردد و همه اینها مستلزم تلاش همه ما و شما در مجموعه های استانی و شهرستانی است.

مهندس هاشمی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امسال سال جهش تولید است با همکاری همه به این معنا که مردم، همه ما محسوب می شویم و مسئولین هم از همین مردم هستند. با مشارکت مسئولین می توانیم تولید را افزایش دهیم و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و انشالله بتوانیم که طرح های توسعه پتروشیمی کرمانشاه را به سرانجام رسانده و موجب افزایش اشتغال، افزایش درآمد شرکت و در نتیجه گردش اقتصادی مطلوب در استان باشیم.

مهندس هاشمی ضمن تشکر از مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص همراهی با شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه خواستار ادامه این همکاری با مدیریت جدید این مجموعه شد.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *